Maksu- ja toimitusehdot

Alla olevat toimitus- ja maksuehdot ovat voimassa 1.4.2022 alkaen.

Verkkokaupan ylläpitäjänä sekä tuotteiden myyjänä tai joissain tapauksissa tuotteiden markkinoijana toimii Kikas Beauty Oy (tarkemmat yritystiedot alla). Verkkokaupassa asioivan tulee olla täysi-ikäinen, sekä -valtainen. Otamme sinuun yhteyttä, jos tilattu tuote on loppunut varastostamme ja hyvitämme sen hinnan.

Yrityksen tiedot:

Kikas Beauty Oy
Pitkäkatu 32-24
65100 Vaasa

Y-tunnus: 3137195-5

Sähköposti: info@kikas.fi

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta https://kikas.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Tilaamalla asiakas sitoutuu osaltaan Kikas Beauty Oy-verkkokaupan yleisiin ehtoihin sekä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Maksunvälittäjänä toimii Klarna Oyj  (y-tunnus 2247127-6), maksupalveluehdot ovat nähtävissä palveluntarjoajan sivustolla osoitteessa https://www.klarna.com/fi/ehdot/ 

Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Voimassa oleva hinta on www.kikas.fi-verkkokaupassa tilaushetkellä ilmoitettu hinta. Pidätämme oikeuden virheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen.

 

Toimitus

Toimitamme Suomessa EU:n veroalueen sisällä, eli emme myy tai toimita Ahvenanmaalle.

 

Toimitusaika on keskimäärin 1-3 vuorokautta riippuen tuotteen tai tuotteiden varastotilanteesta. Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Tilauksen käsittelyyn kuluu 0-1 arkipäivää. Kampanja-aikoina toimitusaika voi olla normaalia pidempi, 2-10 arkipäivää.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan asiakkaalle sähköpostitse. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Nouto myymälästä on myös mahdollinen myymälän aukioloaikojen aikana.

 

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella.

Toimitamme yli 60 € tilaukset ilman postikuluja. Kotiinkuljetus on aina lisämaksullinen. 

Peruutus, vaihto- ja palautusehdot

Valitettavasti tilausta ei voi muokata jälkikäteen, joten tarkistathan huolellisesti tilauksesi ja että mahdolliset alennuskoodit on huomioitu ennen maksua.

Sinulla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön sekä myyntikuntoinen. Kosmetiikkatuotteiden sinettien tulee olla ehjät. Tarkista aina, että sinulle jää palautuksesta kuitti ja lähetyksen seurantanumero.

Peruutus ja palautusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tilausnumero, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@kikas.fi. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksen.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.

Palautusosoite:

Kikas Beauty Oy
Pitkäkatu 32-24
65100 Vaasa

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan käyttämäsi maksutavan mukaan palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@kikas.fi tai puhelimitse +358 44 9702893. Suosittelemme yhteydenottoa sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeen kautta, jolloin asian käsittely välittyy suoraan verkkokaupan asiakaspalvelulle.

Postitse:

Kikas Beauty Oy
Pitkäkatu 32-24
65100 Vaasa

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kikas Beauty Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.